Email Marketing

Email is nog steeds een van de goedkoopste en meest effectieve marketingtools die je kan gebruiken om rechtstreeks met je potentiële, bestaande en vroegere klanten te communiceren. Echter, de lage kosten, het hoge rendement en het gemak van email marketing betekenen dat veel andere bedrijven het om dezelfde reden gebruiken. Het resultaat: de inboxen van je prospects en klanten raken verstopt en alle berichten, op een paar na, worden verwijderd zonder te worden gelezen. Het is daarom jouw uitdaging is om emailberichten te maken die opvallen te midden van de rommel. 

  • 595,-
  • Maximaal 2 personen
  • 1 college
  • 1 dagdeel
  • 1 deelcertificaat
  • Vakspecialist - afhankelijk van je voorkeursdatum
  • Amersfoort
Inschrijven

Omschrijving

Email marketing is misschien wel de meest onderschatte online marketingtactiek. Met een goede en respectvolle mail zorg je er namelijk voor dat je prospects én klanten geïnteresseerd in je blijven. Je kan onmiddellijk reageren op verzoeken om informatie, contact opnemen met oude klanten, communiceren met bestaande klanten, persberichten verspreiden, uitnodigingen sturen naar potentiële klanten om je website te bezoeken en zowel prospects als klanten informeren over nieuwe diensten, verkoop, kortingen, seminars en speciale evenementen. Enzovoorts.

Mogelijkheden te over. Plus een mailbox vol met mailtjes die mensen dagelijks legen. Zonder ooit de mail te hebben geopend. Want echt iedereen baalt van spam en veel met zorg gemaakte emails worden als spam aangemerkt. Dat doen mailsoftware steeds vaker zelf, en de lezers met maximaal gemak. Ontelbare hoeveelheden mailtjes belanden in de spambak of worden alsnog weggeswiped.

Er is ook goed nieuws. Een open rate van 25% en click through rate van 25% is voor iedereen haalbaar. Business to business of business to consumer, we zagen al eerder, het zijn mensen aan wie je mailt en die jouw mails openen. Nog meer goed nieuws, met onze opleiding leer je in een ochtend of middag alle ingrediënten om goede emailcampagnes te doen met steeds hoger wordende open en click rates. 

Programma

  • Opbouw van emails
  • Segmenteren van emaillijsten
  • Personalisatie van de onderwerptitels en de mail body
  • Het maken van magnetisch aantrekkelijke onderwerptitels
  • Verschillende emails in de verschillende stadia van de marketing- en salesfunnel

Waar & wanneer

Deze opleiding  wordt standaard  gegeven bij Digital Masters Academy – by Regus, in Amersfoort. Maar op jouw verzoek komen we naar jouw locatie.
De datum wordt in overleg met jou bepaald. Een van de vele voordelen van privéles!

Kosten

De kosten van deze privéles bedragen € 595,-. Of je nou met 1 of 2 personen bent, dat maakt ons niet uit. Als je samen komt, betaal je per persoon maar € 297,50. We sturen de factuur naar de hoofdboeker. Alle bedragen zijn exclusief 21% BTW.

En verder

We zijn van de nieuwe marketinggeneratie dus pakken de opleiding ook anders aan dan traditionele opleiders. Wij geloven in een combinatie van theorie, praktijk, persoonlijke aandacht, certificering en gezondheid.

In onze colleges word je niet in slaap gepraat met saaie volzinnen en lange verhandelingen. We zetten je op het puntje van je stoel met praktische en bewezen modellen, die je zelf direct kunt toepassen in je eigen organisatie.

Tussendoor ga je alleen of samen aan de slag om de theorie meteen naar jouw praktijk te vertalen. Daardoor onthoud je het geleerde beter en is je opleiding ook echt relevant voor je. Je krijgt ook direct feedback, we noemen dat opleidingsconsultancy. Je resultaat wordt daar nog waardevoller van.

Wacht niet langer en gun jezelf privéles!