Privéles - Customer Journey

Een goed doordachte customer journey levert je nieuwe klanten op. Door goed te begrijpen wat belangrijk is voor jouw potentiele klanten, op je website, in social media, help je je klant in zijn beslissing om bij jou te kopen. Wat zijn de kritische momenten in de customer journey? Het begrijpen en vertalen van de klantreis, levert een geweldige klantervaring op, het doel van iedere customer journey.

  • 595,-
  • Maximaal 2
  • 1 college
  • 1 dagdeel
  • 1 deelcertificaat
  • Vakspecialist - afhankelijk van je voorkeursdatum
  • Amersfoort
Inschrijven

Omschrijving

Iedereen weet, de impact van een geweldige customer journey levert nieuwe klanten op. In de klantreis worden alle belangrijke beslismomenten en gedragspatronen van klanten opgenomen. Door hierop in te spelen, op je website, in social media, en in je ‘real life business’, sluit je 100% aan op de wensen van jouw toekomstige klanten.

De customer journey in kaart brengen, betekent ook de door de klant verwachte informatie beschrijven. Dat geeft je de tools om de ​​verbinding tot stand te brengen, vertrouwen op te bouwen en een relatie op te bouwen met je lead- en klantenbestand. Of je organisatie nou business to business of business to consumer is, een goede customer experience is een business to human benadering. Mensen doen zaken met mensen, in het gehele process.

In onze opleiding gaan we in op alle aspecten van de klantreis. Wat zijn de kritische momenten in de customer journey? Hoe zorg je ervoor dat de klantervaring in ieder moment van de aankoop positief is? Als je een geweldige klantervaring wil bieden, moet je je klant begrijpen. Het in kaart brengen van de customer journey geeft je inzicht in hun ervaring.

Neem je website bezoekers mee op reis, van prospects naar tevreden klanten door alles te leren over hoe zij denken, handelen en bewegen. Je hebt voor deze opleiding bij voorkeur uitgewerkte buyer persona profielen nodig zodat we de journey goed kunnen vaststellen. We leren je alles over hoe je je ideale klant kan aantrekken en succes aan je klantenkring toevoegt.

Programma

Deze opleiding geeft je een beter begrip van marketing, verkoop en groei, terwijl je tegelijkertijd de ins en outs leert om belangrijke boodschappen te krijgen voor de mensen die er echt toe doen – jouw klanten.

 

  • Doorgrond de klantreis van A tot Z, van visitor tot en met happy customer
  • Maak de vertaling van de customer journey naar content- en marketingmiddelen
  • Leer wanneer je potentiële klant welke informatie nodig heeft om een beslissing te maken
  • Ontwikkel lead-magneten voor veel verkeer naar je website
  • Koppel marketing- en sales door voor iedere stap in de klantreis specifieke content te ontwerpen, ToFu (top of the funnel), MoFu (middle of the funnel) en BoFu (bottom of the funnel)

 

Waar & wanneer

Deze opleiding  wordt standaard  gegeven bij Digital Masters Academy – by Regus, in Amersfoort. Maar op jouw verzoek komen we naar jouw locatie.
De datum wordt in overleg met jou bepaald. Eén van de vele voordelen van privéles!

Kosten

De kosten van deze privéles bedragen € 595,-. Of je nou met 1 of 2 personen bent. Als je samen komt, betaal je per persoon nog maar € 297,50. We sturen de factuur naar de hoofdboeker. Alle bedragen zijn exclusief 21% BTW.

En verder

We zijn van de nieuwe marketinggeneratie dus pakken de opleiding ook anders aan dan traditionele opleiders. Wij geloven in een combinatie van theorie, praktijk, persoonlijke aandacht, certificering en gezondheid.

In onze colleges word je niet in slaap gepraat met saaie volzinnen en lange verhandelingen. We zetten je op het puntje van je stoel met praktische en bewezen modellen, die je zelf direct kunt toepassen in je eigen organisatie.

Tussendoor ga je alleen of samen aan de slag om de theorie meteen naar jouw praktijk te vertalen. Daardoor onthoud je het geleerde beter en is je opleiding ook echt relevant voor je. Je krijgt ook direct feedback, we noemen dat opleidingsconsultancy. Je resultaat wordt daar nog waardevoller van.

Wacht niet langer en gun jezelf privéles!