Privéles - Buyer Persona’s

Wanneer je je toekomstige klant kent en begrijpt, dan kunnen je marketingactiviteiten alleen nog maar slagen. Your buyer is your business. Zonder echt begrip van je doelpubliek is goede marketing uitvoeren eigenlijk ondenkbaar, toch? Daarom is het maken van profielen van je ideale klanten een onmisbaar onderdeel van ieder marketingplan. Organisaties met goede buyer persona’s halen makkelijker hun marketing- en salesdoelen.

  • 595,-
  • Maximaal 2 personen
  • 1 college
  • 1 dagdeel
  • 1 deelcertificaat
  • Vakspecialist - afhankelijk van je voorkeursdatum
  • Amersfoort
Inschrijven

Omschrijving

Als een kleine zakelijke marketeer, marketeer bij een groot bedrijf of als onafhankelijke marketingconsultant moet je continue super alert zijn in het definiëren van je markt. Je weet als geen ander dat je het je niet kunt veroorloven om ‘alles voor iedereen’ te doen. Daarnaast heb je waarschijnlijk geen enorm budget om een uitgebreid ​​marktonderzoek te doen om je potentiele klanten en hun gedrag te onderzoeken.

Hoe kan je snel een goed beeld krijgen van je meest ideale klant? Eentje die goed genoeg is om een marketingplan te maken? Of, als je andere organisaties ondersteunt in hun marketingplannen, hoe kan je hen dan helpen om zelf betere buyer persona’s te produceren?

Dat lukt je met behulp van het zeer uitgebreide en praktische buyer persona template in combinatie met het Marketing Framework. Bij ons leer je om zelf makkelijk buyer persona’s op te stellen. In deze opleiding vertellen we je in een ochtend of middag alles om als een pro persona’s te maken. We gebruiken dezelfde technieken als die grote bedrijven om hun persona’s te maken.

Met perfect uitgewerkte persona-profielen heb je de basis onder een even perfecte customer journey, website, social media strategie of blogstrategie. Buyer persona creatie is de basis om je publiek daadwerkelijk te bereiken, daarmee maak je van websitebezoekers echte klanten.

Programma

Deze opleiding is bedoeld voor marketeers of ondernemers die geïnteresseerd zijn in het leren begrijpen van hun ideale klanten.

  • Leer de beproefde techniek voor het beschrijven van een perfecte buyer persona
  • Je gaat aan de slag met het uitgebreide DMA-buyer persona template en het Marketing Framework
  • Uitleg van de 5 invalshoeken van de persona profielbeschrijving
  • Segmenteren van buyer persona’s en negatieve buyer persona’s
  • Opstellen van DMU’s van buyer persona’s

Waar & wanneer

Deze opleiding  wordt standaard  gegeven bij Digital Masters Academy – by Regus, in Amersfoort. Maar op jouw verzoek komen we naar jouw locatie.
De datum wordt in overleg met jou bepaald. Eén van de vele voordelen van privéles!

Kosten

De kosten van deze privéles bedragen € 595,-. Of je nou met 1 of 2 personen bent, dat maakt ons niet uit. Als je samen komt, betaal je per persoon maar € 297,50. We sturen de factuur naar de hoofdboeker. Alle bedragen zijn exclusief 21% BTW.

En verder

We zijn van de nieuwe marketinggeneratie dus pakken de opleiding ook anders aan dan traditionele opleiders. Wij geloven in een combinatie van theorie, praktijk, persoonlijke aandacht, certificering en gezondheid.

In onze colleges word je niet in slaap gepraat met saaie volzinnen en lange verhandelingen. We zetten je op het puntje van je stoel met praktische en bewezen modellen, die je zelf direct kunt toepassen in je eigen organisatie.

Tussendoor ga je alleen of samen aan de slag om de theorie meteen naar jouw praktijk te vertalen. Daardoor onthoud je het geleerde beter en is je opleiding ook echt relevant voor je. Je krijgt ook direct feedback, we noemen dat opleidingsconsultancy. Je resultaat wordt daar nog waardevoller van.

Wacht niet langer en gun jezelf privéles!